finaste!

bröl. kom hem (med en cykel. wiha! gratis.. WIIHA!), skulle lägga mig och läsa.. huvudet dog, jag gick till datorn med orakade ben (malls!! i want) och klorlukt kvar i håret - och halsen dog. nu har jag proppat i mig TVÅ alvedon (jag tar aldrig någon!) och ska lägga mig och kolla på femman (jag har inte haft den på ett år!). det känns som jag vill kräkas, slänga mina halsmandlar (som ska vara borta?) och fräsa ut halva hjärnan. skulle hellre sätta på en tvättmaskin än att dö.. men vem skulle inte? ;)

hops jag är pepp imorn så jag kan övertala någon att klippa mig i nacken (svårt att nå själv) och poppa popcorn i kasrull i fannys vååning. jag saknar girlsen, men nu är dom äntligen på behörigt avstånd! me like tybble.


Kommentarer
Postat av: malls

klippa nacken? Mitt jobb!!!

puss

2006-10-04 @ 12:27:15
Postat av: malls

jag dansar till slagsmålsklubben åt dig :D
(eller så börjar du cykla NU)

2006-10-05 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback