act like it was true

oh, ersana kom som en riddare i blänkande rustning! snacka om att tjejen visste vad jag behövde en kväll med en oändlig hemtenta. långa, smala och med menthol - men ack så värt!

annars har dagen varit jobb, och slösande av pengar. gosh, hamnade på stan (nikola spelade på najzprajz!) och alla vet vad som händer där.. kom hem med trosa, bh, halsduk, diadem (flera, men vad fan heter det i plural?), tröjklänning, leggings, presenter åt tosis, ett skärp och hårfärg. inte så illa pinkat.

dagen var också en resa tillbaka i tiden. det händer saker med polisanmälan. en jättefin gubbe på länskrim i karlstad styr upp. ringde till mig idag efter mors besök igår - och ja, det kom lite tårar. självfallet är det råhårt att gå tillbaka till den natten sommaren 2004. men fan, nu ska jag kämpa för mamms. ingen har någon jävla rätt som han har tagit sig. grov kvinnofridskränkning ger max 6 års fängelse, och ett minimum på 6 månader. nog för att han är ute efter fyra, men fan så värt. thomas är en ängel och ställer upp. det är skönt att du finns! det är inte så många som vågar kolla i almenackan och se vad som närmar sig för mig. ett jubileum ingen vill fira, men jag ska göra något fint av det. jag längtar tills nästa fredag efter kl 19! då är jag fri!

Kommentarer
Postat av: malls

oh. Du är vacker hela du! Kämpa för du vet, är början svår... blir resten lätt....

vll bara vara nära dig!
KÄRLEK!

2006-10-27 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback