the saits are coming!

jag gillar u2 och green days samarbete skarpt. konstigt att det tagit såpass lång tid innan det uppmärksammas här.. annars hörde jag byz på p3 förut. karatefylla i like! men gillar inte statsvetenskapen. vet inte om jag bara är utmattad efter ett par riktigt köriga veckor eller om jag helt enkelt inte gillar det, men det GÅR inte att göra det jag ska. blir nog att avvakta med den skiten.. kanske får ett ryck runt jul och tar tag i det? annars är jag rätt nöjd med mitt VG :D och med att jag ska på färjestad-frölunda imorn. och med att jag har en skapligt söt man att sakna! dock inte nöjd med tidsbristen.. vafan, hur gör man med att det där att hinna med? känns som jag kommer krevera. funderar dock på att söka ett jävligt värt jobb. är nog SKAPLIGT underkvalificerad, men ändå.. chansen FINNS, och det har ju gått vägen förut. skola  vs jobb imorn, sen karlstad for 24 lovely hours! then, back to life - back to reality.. jobb, skola, lämna plasma.. sen vill jag ha kladdo! o gärna ett stycke mari :) helst med en latte också! BAH. ska ge mig.. borde läsa rättsfall tills jag dör, men vill hellre powernapa tills man får lägga ögonen på scofield/wentworth. roar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback