luckiest looser

fy fan, vad mycket det är att göra. hockeyn räddade min kväll och jag lyckades göra klart tema 1 i statsvetenskapen (vi ska vara på tema 3) + skriva en jobbansökan (det är läskigt för det är ett jobb jag VILL ha). var förbi och lämnade plasma mellan skola och jobb - vilket resulterade i att dom vart lite oroliga både för mitt blodtryck och blodvärde. blodvärdet har legat på 135-137 ganska stabilt alltid, men idag var det 124. knappt så jag fick lämna, men söta plasmatanten tyckte nog att jag behövde slanten. haha. snodde med mig två mackor och ett äpple också för det var sååå synd om mig.

mellan varven är jag gladast ändå! stressar runt lite för mycket, men det är för att jag levt lite för länge på att jag är så bra så jag klarar allt ändå (men tillslut löser det sig alltid! lite drygt innan nu bara). skulle vilja ha ett eget lyxfartyg som vi kan slänga i vattnet någonstans i västindien och bo på! tosis&bagarn skulle lätt få vara dom där sjöjungfruna dom har längst fram, rikard sjökapten (självklart!), mads vår ironiska papegoja med kamelminn, mattias starke man och jag vill bara sopa däck eller något.

annars har jag nog fått min första romans på jobbet. haha.. han har skickat mail till elin och frågat om "hennes kollegas" mail för han behöver hjälp med något bolagsrättsligt.. fan va hon skratta när hon ringde och berättade. men jag vet ju ingenting invände jag.. "NO SHIT SHERLOCK!  han vill ju ta det över en middag fattar du väl!!". hon som dejtat halva avdelningen borde väl veta, men man kan ju alltid hoppas att killen har något stort bolagsrättsligt på gång så jag blir rik snart.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

en pappegojkamel.

the best of the best liksom


;]

Postat av: Mary

hahaha

2006-12-01 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback