junkie man

haha, amanda har precis suttit förklarat sin kärlek till sid vicious ("han är sååå snygg") och beklagat sig lite över att han är död. man skall oftast googla lite innan man börjar med sådant. annars kan man undgå att missa ett smärre heroinmissbruk eller kanske en egenhändigt mördad flickvän..

annars är jag förvirrad, borttappad och vilseledd. tappar bort tider, platser och måsten. vart tog organisationsförmågan vägen? går ut och upptäcker att jag inte vet om det går någon buss, kopierar lite kapitel ur kurslitteraturen och ska lägga sidorna i nummerordning men de hamnar i precis samma bakvända ordning som de var i från början och jag glömmer bort att jag blir hungrig. hur ska det gå för mig att bli småbarnsförälder for real hela helgen? behöver även skriva en inlämningsuppgift som gått mig under näsan (har i alla fall litteraturen som krävs för den nu). till råga på allt hade några sex på toaletten bredvid mig förut i bibblan.. jag vill också ha! tur att det finns tofuglass. ska pröva om man blir mätt på det. sen ska jag försöka övertala min kalender att bli kompis med mig igen. det är myyycket jobb, skola och födelsedagar som skall styras ihop!

-
upd;
och ja, fem minuter senare börjar jag leta efter strömkabeln till datorn då jag ska packa med mig den över helgen.. vaaart kan den vara?? inte alls i datorn, nej det vore ju väldigt onödigt.


Kommentarer
Postat av: Mary

Hahah :] Sköönt inlägg!

Postat av: Madeleine

hahaha

välkommen till the world of chaos :D

2006-11-17 @ 11:17:38
URL: http://mads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback