hail hail spit and drool

okej, det är självklart att ett barn inte ska behöva bli mobbat för sitt namn. viss risk finns kanske om man heter stålmannen och ser ut som eric i that 70's till exempel. men kan ni tänka er NÅGON som inte skulle få höra glåpord med namnet Jazz-Ture? Känn på det - Jazz-Ture. Han skulle ju kunna börja rapa och kalla sig Jaz-T eller något.. Skulle kunna vara enda möjligheten, för jag tror tyvärr inte att en stor kroppshydda eller ett modellansikte hjälper.
läs gärna:
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,932229,00.html

och seminariet idag gav inte speciellt mycket. sakrätt är vi inne på och det är mycket dagisanspråk á la "det är mitt, jag hade det först!". sedan angående äganderättsförbehållen så var det någon smart som HYRT ut grisar (klövar, tryne och julskinka ni vet) till en slaktare.. EN fucking SLAKTARE! när det sedan saknas cirkus hundra grisar kan man ju undra vart dom har tagit vägen.. detta förtäljer dock inte rättsfallet, men uthyrningen var i alla fall inte att betrakta som en sådan, utan ett avbetalningsköp. och ja, det ser jag som ganska logiskt. vem hyr ut grisar till en slaktare? och tror sedan att han ska kunna få tillbaka dom vid insolvens. gosh, det finns folk till allt! så kom ihåg, hyra ut grisar till en slaktare: no good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback