fire with no flame

my shelter, my loveline, you give me the only love I know... nobody without you med nikola gav mig rysningar på satin, really really. och nu en vecka senare på pappsings dag så känns den lite depp. men vi var nere i lyviken i tände minnesljus. det var fint. farmor & farfar och mormor & morbror fick också.

annars har helgen varit en riktig grabbig helg. ovanligt lite snoppar som kom fram med tanke på sällskapet.. men lite choklad-glögg i hörnen, bullar under läppen och kasta snea pilar blev. jag var dock coolast och beställde en 12:a på selmas :) tur att jag är fattig så folk får muta en med ut! gick inte ett öre varken där eller när vi hamna på silver. nöjd jag! men dom är inte så rika längre.. fast poängkungen min är lika het på skridskorna än :)

jag vill också bo i håle som rikard! tänk det på karlskoga-mål: jag bor i hååålää.. roar. annars saknar jag spms! lovebench med majah vore! och en dos boys. men nu är det tillbaka till verkligheten i veckan. mycket jobb, skola o annat vardagligt som inte gjorts på länge. tvätta kanske?

ja, ska sluta svammla o börja göra nytta..
handla lite mat så jag inte dör, träna så jag kan äta så jag slipper dö och tvätta så jag har något att träna i så jag kan äta.. eller så bara äter jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback