working class hero

.. det är jag det för tillfället. jobbade 62 timmar förra vecka..  det är rätt mycke. plus att jag faktiskt hann med grillning, knytiskväll och shoppingrundor. prioritering it is. ingen pluggning dock. sugen på att jobba jämt nu jag. trött på att inte ha pengar.. tanten på boendet ringde och väckte mig imorse.. jag yrade i nattmössan och tackade ja till fyra veckor heltid i sommar. så det kan gå. värt när lönen inte ens är pensionsgrundande innan man fyller 21.. dumt att vara liten ibland. men hinner allt med semester ändå! vill roadtrippa som bara den.. smögen, göteborg, berlin.. me want! smögen och göteborg är i alla fall inom räckhåll. tosan & wickid slipper inte mig så lätt inte! fast rikard kanske är i strömstad? same shit different names.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback