we shall overcome

jag pluggar ingenting, men jobbar desto mer. och det bara trillar in jobb.. eventpersonal, massa PA, grill och mer på SCB. jag tackar nej till jobb. dummare känner mig sig nog sällan.. men va fan, jag vill vara ledig en stund ibland. inte mycket av den varan nuförtiden. hann med grillning uppe på kotten med matsen igår i alla fall.. hur fina som helst. har massa idéer om vad jag ska laga för mat tack vare folks - men så trist att laga åt sig själv så det blir mest att koka potatis. ska börja skriva upp i nått litet häfte (hm, samla recept? vuxenpoäng!) så jag minns sen när det blir dags.

trött på skolan faktiskt.. denna kursen verkar råtrist, och jag orkar inte vara fattig längre. vill vara rik, dricka öl och åka båt.. mumma. mitt mål i sommar är att bila nedför västkusten, hamna i berlin till fotbolls-vm (köra på autobahn!!) och sen bara driva omkring runt medelhavet. ska vinna på lotto bara.. (springsteens seeger sessions är föröverigt dundrans skön).

skriver inte för att jag har en tanke (eller hade en på jobbet - nån sate som trodde att bålstad var bollsta), utan bara för att jag måste ladda mp3:an innan jag glider ner och svettas (börjar starkt tvivla på att ens beach07 är ett rimligt mål dock).


nepp, den var inte laddad än.. hms. happ. tjeeeneeree.. fan. varför bor inte alla bra människor på samma ställe?! dumt att flytta omkring som tokar. jag ska starta en egen beccus-stat där man måste vara kärleksmannen eller pantertanten för att få uppehållstillstånd. för ett visum räcker det om man tar med sig en kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback