pollenchock och stjärnfall

har varit tät i näsan hur länge som helst. lever på nässpray och snytningar.. det är ju inte sånt man drömmer om, men man kan ju inte få allt. har varit riktigt bortskämd i helgen. lördagsmorgonens tenta var inte så fruktansvärd svår (tror jag?), en bil full med dalmasar anlände (ja mari, nu är jag mate med paradise-henkes kusin.. halva inne!) och ölen öppnades (vem får inte komma in på systemet? hunden, katten, rebecca! vilken miss.) festivalborg var väl ingen hit i sig (vart var allt folk?) och jag satte mig i geggan. lika glad var jag för det och blev ompysslad som bara den på bakfyllemorgonen. rikard överraskade och kom sen.. ena bra killen efter den andra alltså. vi missa alla eldar, men blev fulla tillslut och hamnade på frimis med sälen-dennis. dom fick sova sked i min säng efter nattmatlagning och några öl. vaknade, tittade lite på tv, väckte pojksen.. fick disken diskad, mat handlad och en kebabtallrik på det. en utflykt till marieberg och lite strosa som socker på moset. man skulle ju kunna bli bortskämd, men jag klagar absolut inte.. har dock missat alla mina mates hela helgen. och blir ju inte bättre nu.. jobb jobb jobb.. återkommer om en månad när livet börjar igen! får leva på pirret sålänge. jag har namnsdag snart föressten. och mari fyller snart år.. sen fyller jag också år. och då är det sommar! jag gillar supermads när hon är psykotisk också! karlstad, ljuva karlstad.. snart kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:20
Postat av: Anonym

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:20
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:32
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:33
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:33
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:33
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:34
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:34
Postat av: Sara

Hahahaha, hunden, katten, Rebecca, fan vad bra. Hahaha...

2006-05-01 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback