plug it in

liv? njae. 12 timmars jobb idag.. det är rätt konstigt att komma hem och sitta still. men det blir dåligt med den varan. måste duscha, packa, städa (det låter bra iaf), göra matlåda (hitta mat först?) och fixa timrapporten för avlösaruppdraget från förra månaden. sen ska jag ju snart upp och iväg igen, men mot lugna stunder och vildare. börjar jobbet ny tid: åtta gäller. fått nya arbetsuppgifter (en omplacering mot min vilja hade varit ok det också för AG är KA-bunden): kodning och spårning. det här är ett "riktigt" jobb gott folk. saknar dock de andra timmisarna - ska styra upp ett jobbkalas. annars var after worken med babsen hur värt som helst igår. chilinötter och pubrunda. känns som jag missar allt när man inte är i skolan. men nu ska jag krypa in i duschen och försöka bli snygg. eller ren iaf.. helgen kommer bli guld. mycke resa, men han är sötare än andra så det blir lätt värt. och föressten digga jag saras nio kommentarer nedan.. (få som slår det) rock on @ transcom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback