vardagsprat

nu närmar den sig. våren. solen skiner och jag har en helt ledig dag för första gången på länge. varit och spänt musklerna på nautilus + en vandring på staden. det är väl tänkt att man ska styra upp plugget inför tentan nu, men det spritter i mina ben! det är rätt sida av året och jag har svårt att sitta still. vill ut på äventyr! den sista mars förra året drack vi öl och grillade. det tål att tänkas på. i mitten på april badade jag första gången. det är snart! försvinn snö, försvinn.

i år fyller han 55. och så som jag känner nu så vill jag till kyrkogården då. 19 april. det är en ny känsla. nytt är också att jag är hur motiverad som helst till träning. knäna gör inte fullt så ont och beach07 kan bli aktuellt. så om man tränar på riktigt kanske man inte behöver må fullt så dåligt för all öl som slinker ner? (jägermeister och fulöl från tyskland anländer ikväll! guld.) sen har jag köpt korngryn också. jag SKA alltså äta gröt, fast det är SÅ äckligt. ska koka en portion nu, slå upp fönstrena på vid gavel och sätta mig i baden-baden. livet på en pinne! lite kväljningar gör mig nog gott i solen..

rättvisan segrade. domen föll igår, och gubbfan fälldes. gottcha!

Kommentarer
Postat av: Mads

lågkalori lingonsylt kan förgylla nästan vilken gröt som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback