take me for a ride

... and bring me back safe baby.

fan. roskilde vs. hultsfred är numera ett svårt beslut. såg att roskilde släppte guns n' roses - okej: roskilde blir! nästa stjärnsmäll: hultsfred släpper the strokes.. dom får ju skärpa sig!

annars undrar jag hur fan jag kan träffa varenda tok i omgivningarna.. blev kompis med en pensionär som bjöd på kexchoklad på tåget till ludvika (iofs jävligt söt, men fortfarande en tok), blev kristnas bästa vän igår och fick en mate på närbutiken idag. han undrade om jag gillade kakor, och ville packa på mig massa riskakor. dum som jag är tog jag ett paket, betalade och gick. blåst på 19:90!

hockeyslutspel!! äntligen. och imorn.. imorn gått folk sitter jag på nålar. gör inte LFC två mål blir det ingen CL-bedrift i år inte.

Kommentarer
Postat av: Egil

nice website :))
drunkchick Spermakaskader

2006-03-09 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback