runka lemmen

våffelkalaset igår var värt. hade drömt, tjatat & fantiserat om det sen lördagen - men igår small det. förväntningarna var inte ens för höga. syltar, jorgubbar, glass & bästa sällskapen! försökte till och med äta så snabbt jag kunde för att hinna med allt goda.. vet i alla fall varför jag äter så sakta. det beror på att när jag var liten så var jag en riktig "den som spar han har"-unge och skulle alltid ha kvar lördagsgodiset en vecka bara för att alla andra skulle vara avensjuka. 

nu ska vi äta pizza och titta på hockeyn. tur för anna att hon bryr sig lite i alla fall! och saras farfar är kung; "sluta runka lemmen!". det betyder inte det ni tror.. han ville bara att den som satt bredvid honom skulle sluta med att rucka på bordskanten som hängde ner (fällklaffen). ska dra fram något mjukt åt boysen att sova på.. jag vill också ut och vara smällfull idag! blir livat i stugan gissar jag på.. ninjas hela bunten - så svarar jag inte i telefon är jag nog burned! liv i rutan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback