randy the band

äntligen hittade jag en vettig torrent på tpb och fick hem randy the band. världens mest värda killar. shit, va fina! lyssnar in mig ordentligt nu, och gillar verkligen vad jag hör. annars vaknade jag med ett ryck imorse. det var ingen "äntligen måndag"-morgon idag inte. ingen frukost och "bad hair"-day. skulle behövt min skärmkepa för tur, men den är ute på vandring. klara nog seminariet i alla fall och vladimir skrattade - dagens hit det. annars har jag stått för kommentarerna i helgen ("vadå? en ångvält? med runda hjul?" avd. nähä?). vi vann nästan på tp (jag ska bli dominant) och jag såg mitt första vasalopp. blev inspirerad och köpte blåbärssoppa idag med sara också. kanske ska dra en sväng med gunde i veckan? asch fan, veckan blir bara nyttigheter. kan behövas efter en blöt helg. blir nog o styra nytt jobb också kanske, och massa massa plugg. ska verkligen skärpa mig. man blir inte rik utan kunskap.. fast tror man att victoriasjön ligger i nordamerika får man kanske skylla sig själv?

så måste jag nog åka på arvikafestivalen i sommar. styrt upp med affischering idag, och vem tackar nej till gratis biljett jussom? men vore ju om någon annan ska åka dit också. annars får jag ha ett camp beccus och äga i leran. augustibuller är spikat också - men velar fortfarande mellan Hultsfred & Roskilde. ge mig argument. båda går ju inte.. men en fylle-charter till dubai vore nu. det är för kallt i min lägenhet för mina fossingars bästa. back to SME.

o just fan, GRATTIS RICKYTAN! best of sweden.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Behövs de argument? Arctic Monkeys å Bob Dylan på Roskilde... säger väl allt...

2006-03-13 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback