ingen vila, ingen stress

gustavsvik igår var värt! blåmärken & rivsår - men ack så roligt. sen när vi kom hem vid halv nio förberedde jag mig för soffan med fotboll, kebab & plugg. tji fick jag. det blev att stajla till sig och knalla ner på stan till babsen. tack för kvällen! idag har det bara varit hektiskt, men har i alla fall lärt mig vad ett parallellt exportsystem är. massa skola imorn, men tåget tar mig till varmare platser! helgen blir nog värd. tack för slanten mamming. 

och telefondejting. har inte det alltid varit ploj? som när man busringde på mellanstadiet med killarna och brudarna i luren var med på allt.. nog för att vissa är lössläppta, men alla med skumma fetischer finns inte på samma ställe (förutom helgon.net kanske). aschberg är upprörd, och det är klart - dom blir miljonärer på "ensamma tage, 53" vilket är jävligt oetiskt. men ändå.. det var i alla fall roligt att en tv-kändis trakasserade dom på telesex-linjen och ville bajsa dom i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback