hej hej, hemskt mycket hej

om jag blir miljonär på lotteri ska jag köpa plastikkirurgi - ja tänk er hur snygg jag då skulle bli. fan, hade glömt jumper alltså.. men gick igenom massa gamla brända blandskivor igår och det var nästan som att vinna på lotto. dub sweden, har mar superstar och hemliga byrån - det är ju högvinst det! vill bara åka på festival nu så man kan sitta i gräset med stereon och dricka öl. det lockar som bara den, för jag är härligt bakfull idag. sådär så jag skulle kunna göra hur mycket som helst. ska pröva träna + plugg iaf, sedan styrs kosan mot födelsedagsfest. ska styra upp det där med paket också.. och england blir snart! gosh, hade nästan glömt det. give it a name @ manchester - hett det! ska nog bli lite mer emo först.. sen känner jag mig nog som hemma. och snart blir det en hett till sommaren 2006 lista, men än så länge tänker jag.. har övertalat klasschicks att åka på premiärfestival och det vore med dret-skifts-jobb på KF. hms, ska nog lägga ner det här.. ingen annan som kommer hänga med i svängarna än jag ändå. bakfylleprat :] (tänker på dig mary varje gång jag gör en sån gubbe!)

all I need now is to have you here - you make me fell alive - you make me feel like a star

Kommentarer
Postat av: Mary

jag tänker på dig varjje gång jag läser din blogg.
:D
HAha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback