jag känner en bott

http://hultsfred.lunarstorm.se/2006/article.asp?id=60
värda killen!


min punka är lagad.. men träna blev det inget. tog en runda med joggingskorna dock (påminn mig om att jag har mina inlines i källaren - dom ska upp!) och hittade en minigolfbana runt hörnet. det ska bli mitt hak i sommar! men på minigolfen vid gustavsvik får man en piggelin när man spelar!

jag fick jobbet också. fan vad jag är bra. precis så känns det. numera finns jag alltså som konsult på atlas copco genom proffice. en skaplig lönehöjning tippar jag (minst 10:-/h iaf, det är en extra calippo per jobbtimme) och rätt fina arbetsuppgifter: post, reception och växel. att koppla en kines som inte pratar engelska till rätt tjomme är inte lätt vet jag nu. inte heller en läspande herre från zimbabwe.. men jobbar man på ett multinationellt företag så gör man! trivs som sjutton. variation, tempo och mycke folk.. och jag har sett borrarna som dom använder i armageddon på riktigt. dom tillverkas på produktionen där jag sitter.

nu ska jag göra matlåda och dyka ner i soffan. vore värt att somna i tid.. så man slipper vakna tio i sex imorn bittida och tro att man försovit sig.

just ja! fick min andra födelsedagspresent idag.. en flaska sourz! wiha! tack micke. men jag har en del innestående :) en fotlänk, ett paraply och en flaska sprit gör ingen 20-åring glad (eller jo, mig i alla fall).. men ska åka hem imorn och inkassera lite ändå trorja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback