hultsfred06



så, här börjar vår saga.. med 13 liter sprit och 18 liter vin i skuffen gasades det på neråt småland. det blev fartfyllda timmar med mooning åt andra festivalbesökare som åkte lite långsammare (bild). somliga straffar gud direkt och att åka i 93 km/h var inte så bra tyckte konstapeln som behöll mattias körkort eftersom det var en 50-väg.. lite extra humor blev det när vi fick stanna andra gången och konstapel nr 2 ville se körkortet. minen på honom när svaret blev "nej du, det har jag inget.." är ovärdelig! sen skrattade han när fortsättningen blev "..för det har ni redan tagit". jag fick alltså köra hem på födelsedagen, men då höll sig farbror blå borta och det var absolut ingen fara!

vi träffade turtles med cameltoes (se bild!!) och vi hittade den coolaste kavajen på hela festivalen (bild). lätt värt 40 spänn! folienissen från förra året höll på att byggas upp igen (bild) och jag fick ett foto fast att han inte var klar. sprang på en uppblåsbar clown också, men då var nog inte jag heller helt med så förevigade inte det.. när man vaknar på morgonen är det lätt att vara ruffsig i håret (se bild) och jävligt svettig. vi badade friskt i forsen där det var svinkallt, innan vi kom på att den härligaste beachen fanns inne på området..

annars hejjade vi på sverige (se bild), spelade bingo på folks ryggar (se bild) och såg endel band.. inget var speciellt häftigt, men såg faktiskt att kent kom med helikopter (för mads skull!). annars var tiger lou jävligt heta, los de abajo jävligt bra (bild) och killen som jazzade runt med en trumpet jävligt rolig.

mortal combat imitationerna mellan jocks och frank slår dock jävligt mycket! get over here! finish her! allt finns förevigat både på bild och film! frankt the tank/tank me frank kokade kaffe i fittor och jocke fiskade vegetarianer med morötter på spö.. det enda jag saknade var pez och super mario campet från förra året!

ja, gott folk.. min fågel i hatt (camp-symbol) har inte gått bort från benet än, och nog skulle jag behöva ett fotbad - men jag har haft en kalastid. gick typ fem minuter från att jag blivit ensam tills att jag saknade igen. hops jag vänjer mig snabbt för det är dundertrist att sova ensam. ja, gott folk.. beccus har allt gått o kärat ner sig. fast nu har jag skrivit så mycket att ingen orkar läsa... får uppdatera om upcoming events senare. blir att laga punktering och träna kanske.. (intervjun idag gick nog inte så bra - 20 minuter och berättade inte en enda gång att jag var världsbäst, men det är 50/50 - wish me luck)


Kommentarer
Postat av: Sophia

http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/DSC00928.JPG

KOLLA VI HAR HULTSFRED I BERLIN OCKSÅ!

2006-06-19 @ 18:05:00
Postat av: Saris

woohoo, världens bästa hultsfredsreporter ellerrrrr?
:D

2006-06-21 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback