det var någonting om befruktning

jag har precis gjort mitt första ultraljud. den genomskinliga gelén var lite kall emot huden, men annars kändes det ingenting. jag frågade om han såg någonting, och det gjorde han. det enda som är galet med historian är att jag var kladdig i ansiktet efteråt och det enda som kunde konstateras var att jag hade bihåleinflammation. ja, det var en nyhet för mig också.. att göra ultraljud för att leta reda på inflammation i hålorna i huvudet. sedan fick jag pröjsa tvåhundra för en jävla nässpray och en hundring till för penicillinet. tyckte det räckte med ett alternativ jag, men inte farbror doktorn. "det är inte istället.. dom fyller två olika funktioner". tur att jag inte tränat.. och att jag ändå gick till doktorn. sådant här kunde man tydligen få hjärnhinneinflammation av.. sådant kan man tydligen dö av. snyggt om jag susat till himlen på grund av att jag ihärdigt skyllt allt på pollen i flera, flera veckor. ska nog börja gå till doktorn någon gång ibland ändå. så nu är jag bara irriterad på att jag inte blivit frisk än med så dyr meducin. tog ju första dosen i näsan, och mina två första piller, för säkert över en halvtimme sedan.

(men snart.. snart, snart, snart.. Karlstad! wiha. längtar faktiskt dit nu.. har till och med pysslat ihop en dunderfin födelsedagspresent.. inte för att höja förväntningarna, men den är faktiskt jävligt bra)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag höll fan på och svimma de första raderna

Postat av: Mattias

å vad tror du jag tänkte då Madeleine......=)

2006-06-03 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback