back in the days

hela helgen blev som ett enda långt motoriskt afasi marathon. vi fanns på discon där axe blandades med rök ifrån rökmaskinen.. det var banana skids, fruit of the loom och butterflys. storyn om oss som ungar. någon blev pimp no uno när han lade handen på rumpan. andra tafsade på kusiner och vissa orsakade svartsjukedramatik med tutt-benor. men, fan - varför får man veta 10 år för sent att man var het på marknaden? vi började på högstadiet med en massa pantade bonnlurkar (väse-kidsen kom ju), blandade häxor med juice i väskan och smygkikade på tjejerna - back in the days. och nu ska vi vara vuxna, med lån och fasta jobb.. jag är i alla fall tonåring än! en med en jävla massa studielån, snart nyplanterade blommar och ett tomt kylskåp.. tur att jag ska hem till mamma snart igen. äta upp mig lite. annars har jag sommarlov snart! ska jobba sista två dagarna nu, sedan är jag fri som fågeln ett tag! sommar blir!

och det var lite kul att ni reagerade på ultraljudet.. vilken scandal-queen jag hade blivit ifall det var en mini-Beccus på g. haha, vafan hade jag gjort då? snacka om att välta hela tillvaron 428 grader åt fel håll. skulle kanske ha tjänat några slantar på att sälja en unge, men då tror jag att jag hellre jobbar arselet av mig för att äta.

och jag har bjutt med morsan på hultsfred! träligt det.. lätt att hon kommer vara ballast på festivalen.

Kommentarer
Postat av: sophia drevenstam

Jag är så mycket tonåring att jag inte ens vågar gå på universitetet!länge leve tonåren!

hoppas du har det bra becca!

2006-06-06 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback