soul meets body

om 40 min blir det pussas av! och jag jobbar bara tre dagar till sen har jag semester.. blir det bättre? jadå! jag hittade två (2!!) par jeans jag nästan ville ha på h&m, och köpte dom. ett par jävligt, tajta.. hur fan klarar brudar att sitta ner? och ett par jävligt sloiga, men ändå jävligt fina.. eller, i alla fall lite coola. så kompenserade jag min skoförlust från förra veckan (någon tattig/förvirrad sate gick hem med mina skor från gustavsvik). små söta tygskor skulle jag vilja säga, men när man har skidor under smalbenen så funkar inte det uttrycket. dom är tjejiga i alla fall (dock inga pumps).

snart kommer lilla philip och vi ska på äventyr med honom. sparka fotboll, minigolf och laga carbonara (lill-grabbens favvo). och till helgen är det sthlm för alla slantar! och sedan ljuva karlstad.. världens reunionkalas med 33 pers på gästlistan! here we go..


och ja den politiska debatten gör mig mer förvirrad än klok. desto mer man vet desto mer tvivlar man - i alla fall jag. vore skönt att vara någon gammal pensionär och bara rösta på samma parti som man gjort sedan man inte var lastgammal. just nu lutar det åt en blankröst (och tack för debatten simon - det kommer mera tankar, men just nu är livet i vägen :).



Kommentarer
Postat av: Madeleine

SNART KOMMER DU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback