får det lov att vara en ford?

dan rimmar inte på fan, fast man kan exprimentera så att det gör. finns många olika sätt att uttala på. os nästa? borde bli en sport.

och jag ligger tvåa på topplistan på minigolfbanan vid mig!! jag är bäst! eller näst bäst.. men ska bättra på det där. kanske skulle satsat på grönt kort istället för studier? är i alla fall inte helt talaglös på minigolf. spela nån?

men nu är jobbdagen snart slut. luncha med vänninorna (vuxet!), lämna av systeryster och pummul vid resecentrum, hem och packa, öppna en öl och sen är det snart måla av! och pussas :] det har jag saknat!

fast först tågresa.. har köpt cosmopolitan (måste hitta en tjejtidning som är värd.. tips någon? känns jävligt träligt att behöva läsa FHM.. starta egen tidning någon?) och läkerol så inte tågvärden blir sur om man luktar puma i munnen.


Kommentarer
Postat av: malls

vill åka tåg med dig! (och lukta puma i munnen också!)

2006-07-21 @ 14:08:36
Postat av: Madeleine

det finns nog ingen. har du prövat hennes? inte så illa när jag köpte ett ex någon gång.
annars tycker jag att du ska prova nåt annat. ordfront kanske. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback