welcome to my life



här bor jag! saknar fortfarande matta, och det är inte städat - men här trivs jag. att sängen är bäddad och att garderoben är trasig får väl vara dagens update då bilderna är från ett tidigare tillfälle. kanske ser det litet ut på bilderna, men det får plats himla massa folk!

franz ferdinand är dagens hetaste och keson dagens godaste. skola + plugg imorn, och kosan till ludvika på fredag. jag laddar för en sup(er helg)! take me out.


jag är aldrig långt borta. aldrig så långt borta att jag inte hinner ifatt dig om du snubblar. jag kan aldrig hindra att du faller, men jag kommer alltid hjälpa dig upp.
remember def leppard - "two steps behind".



Kommentarer
Postat av: Madde

Du har det fint!

2006-02-02 @ 14:02:17
Postat av: Sara persson

haha! Tjysigt du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback