the sun & the rain

the rain:
satt och läste i christoffers gamla gästbok på lunarstorm. alla har så många minnen. till och med jag skulle berätta så långa och många, och det tåras när jag tänker på det. men ändå är han eran storebror, eran lillebror och eran son. men ändå, så vet jag. jag vet att det alltid går att gråta och att det aldrig går att glömma. jag vet att hela världen borde stanna, men jag vet att livet fortsätter. jag vet nästan precis, enda skillnaden är att han var min pappa. han var inte med på min student, men hans ros hängde runt min hals och alla leenden var för honom.
- shit, madde. jag kommer snart! då är allt sådär som det ska. lämna småstadslivet och bli örebrobo!

the sun:
förhållandet till dig känns helt plötsligt kravlöst. skönt på något vis. även fast jag borde vara osäker, så tror jag mer på dig nu än vad jag har gjort förut. jag ska väl inte säga tack, men ur någonting ont kommer tydligen också någonting gott.
- och tentan gick bra (de har fintat mig lite, men g borde jag verkligen få!), ölen & folksen var goa igår, tequila blir ikväll och mamming mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Mads

skulle gärna bevväxla - så länge breven är lika fina som din blogg? idag läste jag något jag skulle vilja prata med dig om ordentligt. men bara dig love :] du gör bästa bloggen. all kärlek!

2006-01-15 @ 03:35:47
Postat av: malls

hey!
Ringer men ingen svarar.
Men du finns och jag ser att det är bra?

Pank och kittlig.
När är det ledigt i örebro in?

Puss

2006-01-15 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback