memories of the weekend



såklart, ludvika blev en hit. från första ölen (första bilden) till bakfylle-besöket hos morfar (inte sista bilden, men det är i alla fall morfar) igår eftermiddag. i ludvika somnar man på förfesten och går upp klockan sju dagen efter och jagar. i ludvika hänger man på sportbaren på fredagar och sjunger karaeoke när man vill - helt spontant. i ludvika kan man ha basthatt, låtsas att det är mitt i sommarn och åka hemifrån utan jacka - mitt i vintern. i ludvika har man det jävligt bra! i ludvika kan jag sitta bredvid kladdo, och vakna med världens sötaste ungar. jossi förevigade sin snoriga näsa, och våran bakfylla. stoffe såg piggast ut och kebaben var säkert god. jag duschade, men var äcklig ändå.

tack som bara den! stjärtligt ihjälkomna till mig ska ni voras! kom hit när ni vill (och ta gärna med en påse med kläder som jag glömt någonstans..).

dagens fundering:
jag kanske är en småstads-människa? i alla fall på halvtid. för där har de efterfest på svartklubbar som säljer öl för en tjuga och biljardproffs. har nog aldrig förlorat så hårt någon gång, men vad gjorde väl det för han levde ju typ på att spela.



drömde föressten inatt att jag spelade fotboll igen. eller att jag skulle börja igen i alla fall. fan, vad glad jag skulle bli! men är minst lika glad för att Robbie Fowler är hemma i LFC igen (God is back). och skämtet om att vara stel i OS var jävligt kul.. #9 Stelios kommer inte vara så jävla het alltså.

det här är dock jävligt hett: http://ukko.fi/pojat/
och maddo också!! Grattis babe!! Kom hit o gå på systemet med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback