I think the world is too much

            

min o emmas bordsplaceringsbild vid nyårsmiddagen var egentligen samma bild (fast vi fick inte sitta bredvid varandra) så vi satte ihop den och njöt hela kvällen! stjärnbild.
nathalie får bamsekram, amanda blev rånöjd med marilyn-linnet o mamma skrattar (!!).
vi hade iaf lite julkänsla.
(fler bilder från nyår blir nog inte. rätt mongo allesammans faktiskt. länge leve photoshop)

there's a prayer covering the silence in my room,
no I don't wanna wake up as myself.
midnight prayer sätter rätt fint ord på känslan.
'Cause I still love you - got a napalm heart forever

always something missing and searching is killing me.
sometimes shutting you out and sometimes I'm giving you all.

so bring me the light, and lead me tonight
'cause I can't play the hand I'm given.

jag ska bli göteborgspoppare som BCQ.
eller så ska jag också bli rockstjärna och skita i allt.
ska kolla på bullet in a bible och låtsas att jag är billie joe.
tack för den julklappen!


Kommentarer
Postat av: malls

Jag vill också bli göteborgspoppare!
(Are we the two black stars under every girls eye?)

2006-01-05 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback