äntligen fredag

sådär, andra helgen för veckan har äntligen börjat. det är lite slapp-stämpel på att inte ha mer skola, egentligen. men klagar definitivt inte, bara påpekar. och har fått träffa mamming! de kramarna gick inte av för hackor inte. och jag har fått se Thomas i hans häftiga tajts! den synen gick verkligen inte av för hackor. och jag har samlat på mig av Malls gamla paltor! den loppiskänslan satte verkligen ett leende på min mun!

det känns verkligen att vi är på rätt sida av året. det är så skönt att ha massa att se fram emot och längta till. ludvika kommer bli precis så bra som det alltid blir (kladdo & geggan kan inte misslyckas). sedan blir det karlstad, och det är verkligen homecoming! skumdum + a good name for a band @ K6 med förkrutare hemma i mammas nya lägenhet. och att takida spelar hade jag glömt!

nu ska jag ge honom frukost på säng. jag är ju snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback