singellivet

hm. glömde bort det där.. att nu när man inte har sitt på det torra ska man ju helst vara till sin fördel när man träffar folk. stog en stackars sate nere vid porten och kom inte in. sprang ner för att öppna, fick en biobiljett och.. gosh! han var ju söt! så kommer jag med feta håret, pyamasbyxor, svettig från dammsugningen & ögonbrynen åt alla håll. rackarns. det är ju nu man ska klä upp sig för att gå på ICA & sätta på sig pumpsen när man ska posta brev. får nog göra något slags ingrepp i hjärnan först.. som tjej blev jag nog programmerad fel. men när man vaknar en söndagsmorgon efter too much to drink så är väl ingen speciellt het? eller?

ikväll blir det hett iaf. snart möta malls, sen vänta på mary så gnabbarna är fullständiga. hockey, öl & god mat. vidare till a-k för kalajs - och sen kan det bli precis hur värt som helst! men det vore ju & vakna med någon.. ska dregla på maris arm inatt! PAX!

haha, vafan fick jag pumps ifrån? äger många sådana jag..

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha så jävla söt :D
pumps :]
Dreggel.
Gaash! snart kommer jaaaag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback