samvete till salu

jag trodde att du skulle dra fram lådan. öppna burkarna. men jag trodde inte att du skulle göra det du gjorde. och du undrade vad jag gnällde om. jo tjena, det kan man ju undra. det är just den där sidan jag är rädd för hos dig. det okontrollerade. det är farligt. den sidan har jag aldrig varit kär i ens.
att du ens kunde. är det ditt bakvända vis för att få mig till att stanna? det skickar mig bara längre bort. tyvärr. även om det gnager frenetiskt längst in, även om jag faktiskt skuldbelägger mig själv så låter jag bli det. låt det gå hål, jag tänker inte ta det till mig. det blev precis en vallgrav utanför muren.
jag säljer mitt samvete till högstbjudande. och lägger ni inga bud så ger jag det till närmaste behövande.

Kommentarer
Postat av: Mads

:/

du gör rätt som inte tar det till dig.

2006-02-17 @ 02:06:44
Postat av: Mary

Ja bjuur! :] Fr jag beundrasav dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback