ölhelg

det är svårt att vara snygg när man är prickig. fan, hur lyckas jag alltid få en massa blåmärken? förra helgens skrapsår & blånader har inte ens bleknat men ändå har jag nya skavanker. kvällens groda hoppade ur min mun; "men ställ in albumet i hyllan så slipper jag städa imorn" och det var jävligt kul med temabilder. jag fick bryta mig in i min egen lägenhet och det var ett äventyr. kan bli ett dyrt äventyr. men tack för kalaset! ni är stjärnor brudar! jag hade det dunderbra.

nu laddar vi om. pizzan gick ner (okej, jag äter sakta) och jag är sugen på öl igen. såhär skulle det vara jämt! killarna kommer från L-a och det kan bli jävligt trångt med sovplats - men vad gör väl det.
everybody in the 0240 put your motherfucking hands up.
fan. jag älskar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback