merry go round

 
jag är förvirrad. på riktigt. jag vet iofs inte vad som är på riktigt, men jag vet att jag är förvirrad på riktigt. kanske är det här det slutar? jag tvekar, men det är illa nog. om någon hade frågat för två veckor sedan hade jag vetat, men frågar ni nu så svarar jag nog inte alls. jag måste räta ut tankarna och rikta mina känslor. ljug helst inte för mig, men ljug absolut inte för dig själv. något liknande sade du till mig.. men hur ska jag veta att jag inte lurar mig själv?

var jag rik nu skulle jag sticka. läste precis ett tips från någon över 30 som hade högskoleexamen, och det var: plugga inte! men jag tycker om det, fast tydligen är det inget man blir rik på iaf (men fick svar på förra tentan nu: klarade mig igen!). en lottovinst eller en hjärtsjuk miljonär vore.

eller bara en paus. jag skulle vilja snooza helgen. kunde jag skulle jag ha skutit fram den ända till sommaren. kladdo & geggan kan inte misslyckas.. och ja, jag sov väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback