I'm so excited

gah. vilken dag! pust & slit. fick till och med punka på cykeln.. 250 spänn rakt åt sjumilaskogen. det är tjugofem öl. tål att tänkas på. men tur att jag var torr igår & bangade på tösernas festplaner.. annars hade jag fått cykla till karlskoga.

rättegångsspel ikväll, känns lungt.
klipperia imorn, känns spännande! (tosan, nu blir det mängder av längder!)
mariah + emmesjoe imorn, känns jävligt hett!
skumdum & a good name for a band på k6 känns som gjutet.
mads kommer bli - and you know it!

o mina fönster är immiga. hm. har inget vatten kokandes på plattan, och inga riktiga blommor i fönstren. kanske är grannens fel från igår? man hör rätt tydligt att det är sexuell aktivitet på andra sidan väggen. funderar på om han är själv dock. hör bara manliga.. vad säger man? frustanden. men vad jag har förstått så stånkar man väl inte på om man umgås med Lena Handén? fast vad vet  jag. thomas tips var att gå över och låna socker, halv tolv på kvällningen när det ånga på som mest.. kan man ringa störningsjouren?

I want to love you, feel you, wrap myself around you
I'm about to loose control, and I think I like it

Le tigre har gjort covern jävligt fin.


Kommentarer
Postat av: Mads

skepp och hoj.
det blir.
jag tänkte på häromdagen, att jag har så mycket att berätta - att det kommer bli ganska lite. minns inget. stöter ofta på saker, människor eller får upp en fundering i skallen - ämnad åt/för mig att dela med dig. men har man minne som en guldfisk så har man. :]


appropå grannen. ställ dig en sen natt och härma han... kan ju förstöra stämningen lite(mycket). eller så spelar du in djurparningsläten från animal planet och vrider på stereon högt...

Postat av: malls

du glänsde i ditt nya hår! jag vill vara massa ENsam med dig :D

2006-02-03 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback