fall out girl

spänsten har runnit ur min frisyr. känner mig trött, less & allmänt förvirrad. lite bakom flötet. ändå har dagen varit aktiv. till och med handlat nyttigt & tränat vettigt. men nu vill jag bara äta cashewnötter i yoghurt tills jag rullar av soffan, typ. tror ni det blir bättre om man är rik? det är kvällar som de här man ska bo hemma, eller i alla fall i studentkorridor. jag känner mig ensam, och inte det att man kan vara ENsamma tillsammans - utan riktig en-sam. men förhoppningsvis har jag det bra. vaknar imorgon, tar min promenix, lämnar plasma, går på intervjun och kollar om det kanske kan bli klaras. vad händer när man inte har det bra? shit, jag är riktigt rädd för att inte ha någon men ändå gav jag mig på att byta stad igen. jag VET ju att processen till vänner kan tumla om mig. jag vill att malls kommer hit så vi kan ha vårat mys-lan. det vore. men nu ska jag ringa mammsing. hon är min meducin, fast imorn när jag vaknar är jag ju frisk igen.

fall out boy är för övrigt dagens bästa.


Kommentarer
Postat av: Mary

DOnnnt leave plasma baby!
- o flytta? ännu längre bort? :(

Postat av: Mary

o btw. fall out boy e nog mina nya kärlek med sugar :]

2006-02-08 @ 17:31:50
URL: http://maridahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback