bubbeltrubbel

woho. lek & stoj blir imorn. ska inta gustavsvik med alla mina krafter! borde kanske raka benen först om jag inte ska skrämma barnen.. men gosh! älskar verkligen forsen. man blir som en femåring igen. annars har det varit jävligt mycket skola idag. fyra timmar med lunch - så länge har vi inte varit där på ett år typ. gick vilse påväg till emelie förut också. kallt, snorigt & mörkt - då var det synd om mig. men slutet gott, allting gott och imorn ska jag se "walk the line" också. mumma. lite het han. ska bli kul att höra honom sjunga också. och lovade mig själv att börja plugga på riktigt & att dra ner på spriten.. men ingen har väl dött av lite ölmage & okunskap? eller? måste ju komma ihåg att jag inte har mitt på det torra. brudar ska nog vara smala och intelligenta.. ska jobba lite på det - så återkom om ett par sekel eller så.

och thegel har nog fan bästa extrajobbet. avensjuk som en grek i ett sockervaddsstånd! tänk att få vara vargen ture innan match.. göra kullerbyttor & moonwalka. säkert som att stå på medborgarplatsen och hyllas för os-guld. i alla fall nästan.

Kommentarer
Postat av: sara persson

åhhh! ronnie is the shit! tack för tipset.. det gjorde min onsdag...:D

2006-03-01 @ 10:06:37
Postat av: Mary

vaffaan. är thegel ture!?!??!?! Skoojja inte?????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback