årets miss

SÅ viktig är mobilen. jag skulle överbevisa mig själv och inte vara en del av den mobila generationen. med bestämda steg gick jag alltså hemifrån, utan mobilen. tji fick jag. när jag kommer hem har pojken ringt. jag ringer upp, och han var i karlstad! flera månader i sälen, och ett par timmar i karlstad igår under genomresa - när jag faktiskt är där. och jag missade det. jag saknar Rikard! till sommaren ska vi cruisa din nya saab. det är kärlek där ute.

annars har karlstad varit en hit. god choklad hos Nikita, datorstöld hos Mary & Mads och biltur med Majjah. Fredriks nya lägenhet var dunderfin och familjen är guld. jag har ätit lagad mat och skaffat en ny cykel. imorn styr jag kosan hemåt, och det blir myslan med Malls. helgen blir det kalajs med babsen & gnabbarna gnus ska göra ÖL-ebro. no fun at all på lördag & jag längtar till värmen - och rödvinet.

Kommentarer
Postat av: malls

inget LAN och känner mig jävligt illa.. usch. dumma feber och dumma apati. Väntar tills jag ser dig komma online så ska jag ringa.. det här går inte längre..

puss

2006-02-23 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback