viiill haaa

KOS BLEV!! 21/5 - 29/5 *krulla tårna* & Blir i Augusti igen! Varför är bladlöss så små? - dom har stannat i växten. Fuck my mouth & solnegångar, gäng, isinfluenser, shit in the toilet, cha cha song, buurning, trashad visp, solskador, Grabbarna Graus, bakad potatis, Fucki Fuckifesten. fina drinkpinnar, ”kalla mig Gudrun”, konserverade köttbullar, hashisch i receptionen & könsrock o palla citroner.

ja, kan hända att det fanns viss fylla med i bilden även vid skrivandet av texten - för vart fan kom könsrock in bilden?! men det där är precis vad jag vill ha nu! lite karatefylla och sol. nöjer mig med att vara hungrig, peta i mig russin och läsa politiska tänkandets historia. vill att mitt element kommer hem så jag får väärme.. japp, hög bloggaktivitet = mycket plugg att göra..

och jag har tänkt på en sak. eller inte tänkt på som i gått och funderat på, utan bara tänkt på som i kommit på något. jag vill att ni spelar the mo's nostalgia locomotive OM jag skulle gå o dö sådär på fläcken. och panflöjtarna från mio min mio. fast det hade jag inte planerat, dö alltså.

Kommentarer
Postat av: malls

locomotive.. Den hade vi ju på blandbandet i leeds! Den låten är bara kärlek! Och gå inte och dö.. för vi kan sjunga den tillsammans först.. kanske i Kos? Jag är på!

Jag blev full på två öl igår :)

puss

2006-12-20 @ 09:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback