pipparkukshus



för att beakta att vi är förstagångsbyggare, under viss berusning och helt utan mallar så är huset jävligt hett! det har en satellit, fugelsang + rymdfarkost på ramp på taket, snöras, en gris, en get, döskallar på väggarna, ett skorsten, ett stabilt tak, fönster, dörr, snölykta, två ferraris parkerade på baksidan och en rebecca-gumma med olika stora tuttar + en mattias i fängelsedräkt och med en lakritssnopp.

nervös är jag också. ordentligt! jag ska på arbetsintervju.. och eftersom man har 100% på dom innan vill man ju inte försämra statistiken. men det kan nog hända.. vi är fyra stycken som är kallade, och det känns verkligen som jag är ett wildcard. men, vafan - allt jag kan få är ett nej! eller ett jävligt hett jobb..

Kommentarer
Postat av: Mary

vaaa för jooooooooobb??

2006-12-15 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback