on the move

jag har tydligen sagt upp min lägenhet nu (linus ska bara posta sina papper). så jag hoppas på att jag får någonstans att bo uppe på campus.. för det vill jag nu! helst granne med ani :)

jag har tydligen snart bytt namn också. fyllt i blanketter och grejjor nu, så jag ska bara posta dom. snart är jag rebecca hermansson norberg juridiskt sett också. en fin avvägning. svårt att ta bort det gamla, men svårt att inte heta hermansson - så båda blir. någon som vet om man måste dola med nytt körkort / pass själv eller rullar sådant igång mellan myndigheterna av sig själv? lär väl märkas.


jag har tydligen varit ute och joggat idag också. eller, det är mer intervallträning (låter bättre än att man inte orkar längre än över en liten bro typ).. knäna gör ont, men nu ska snabeldraken fram!



Kommentarer
Postat av: malls

flytta? oj oj!! jag har fått ledigt en vecka i september... marken och dolet vet du! Ta med dig mannen till filipstad så har vi dubbeldäjt :)

2006-08-17 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback