notes about freedom

ja, det var inte så längesen som jag kikade på smala susie, och låten är genial. råfin. och höll på o skratta högt (gjorde jag nog..) igår när tias ringde och sa att magnus betnér är med imorn! tänk er; pablo francisco, johan glans, özz, lite no names OCH betnér! jag kommer garva ihjäl mig. roar!

nu vill jag ha en kall öl! eller en likör 43.. mumma! fast ska hälsa på familjen en sväng, sen bär det av till stora staden stockholm! i stoffes räserbil.. så hops vi kommer fram oskadda.. snabbt går det nog i vilket fall.



speaking about freedom, what's that like?
rollin' a joint? go for a hike?
missing a point? renting a bike?


Kommentarer
Postat av: Mary

haha.. schhh!

2006-08-28 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback