mother

you brighten up each day
and whatever
life may bring
you deserve
the very best
of each
and everything


och om du inte lärt dig att kommentera än mamma, så vet jag!


annars är jag hemma i pennybridge för ett par dagar. jobbade några timmar igår, fredrik kom över och var trött med mig - sen somnade jag till scrubs. vaknade, motionerade och dolar med massa nu.. elabonnemang som skall styras, bredband som ska sägas upp och kurslitteratur som skall hittas så billigt som möjligt. sen blir det mer arbete, skola imorn och sthlm på fredag.. woopiiedooo.
pablo francisco it is!

(soon tosis! soon.. projekt låna bil har börjat.. och köra till fellepsta' me want!)

Kommentarer
Postat av: tosis

*dubidebiieeee*
FELEPSTAA!

snart baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback