together we are what we can't be alone

sommarens första uteservering blev idag! för första gången var jag in i slottet på riktigt också.. hur många salar, gångar och skumma vrår som helst. fint, men läskigt. intervjuaren skämta om att jag skulle gå vilse, men det var inte kul. om jag hade gått vilse där hade jag inte kommit ut igen.. 

mer än såhär blir det inte.. men jag hade en tanke som hade passat ypperligt på rikards gamla mercas huv, i solnedgången vid älvkanten hemma i kalstá för en stund sen. kanske funkar lika bra med saaben på västkusen? men att cruisa stan med 320n och stereon i bott finns inget som slår. det blir inte lika häftigt på cykel jussom (inte för att det var så häftigt med bmw, men en skuff är bättre att ha än en cykelkorg och jag rattar faktiskt bil bättre än vad jag klarar av trampa pedaler). men örebro verkar vara bra på sommarn. slottets gräsmattor kommer jag bo på. och appropå ingenting.. roskildes line-up är nästan hetare än leeds i år! burr. jag vill bli rik.


united we stand - divided we fall

Kommentarer
Postat av: Mads

träffade mor på nöjes. kramade henne så hårt så jag hoppades att det skulle kännas i örebro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback