summercall

mitt i mellan ett jobb och ett annat förgyller kärleksmannen/wickid/rikard dagen! han är påväg hem! då är allt som det ska.. bara glada besked! han ska sälja dretsaaben, köpa en ny merca och kanske flytta till örebro! med rikard och merca är det precis så bra som det ska vara.. och att han tänker på att flytta till örebro efter kusten (det finns bara en kust i sverige och det är väst) är seriöst bland det bästa jag hört. men maris samtal igår slår det mesta! love - du kommer bli allt du drömmer om! du är min du. och alla ni andra M:are också; Mads, Malls, Mary,  Mamma, Madde (spmtöser: Marie, Mariah, Malin, Maddo.. så jag, Sophy, Linn & Emma som inte fick vara med i M-gänget) - gosh. bra variation på begynnelsebokstäver..


Kommentarer
Postat av: Mary

hihihi :]

Kanske det är därför det är så jävla svårt o få tag i M-halsband o sånt tjaffs? .]
snart äre du o ja i natten!

Postat av: Madsan

haha.
tack för att jag fick ringa och vara psykotisk.
då kanske jag är normal till helgen liksom :DDDD

2006-05-01 @ 02:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback