kom och kom lite mer

det är nästan sommar. säkraste tecknet på att våren är påväg är att det går att lyssna på winnerbäck. och säkraste tecknet på att våren faktiskt är här är att det går att lyssna på gyllene tider. det har jag gjort hela dagen. jag tänker alltid på dig när sommaren slår ut.. per gessle är nog godare än grönt gräs mellan tånorna. fast klart att det var tomt att vakna imorse. man vänjer sig snabbt vid goda ting.. men när solen skiner går jag omkring och spritter i hela kroppen ändå. ett töntigt leende på läpparna och spring i benen. det är min sommar. undrar om jag skulle vara lika töntigt glad om jag bodde i ständig sol? skulle nog få ont i skrattmuskeln då kanske. men halleluja - det här är vår tid. till råga på allt så är tältet återfunnet! tack thomas. och mina riktiga hyllor är på ingång. tack mamming! och så borde jag nog duscha nu.. sm-guld? gosh. vore. ska ta med fbk-tischan så jag kan ha den på kalaset ikväll om dom vinner.



Kommentarer
Postat av: malls

dom vann och jag saknar dig.

2006-04-19 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback