fuck-a-round

"Eftersom jag sällan är med någon mer än en eller två gånger så känns det inte så farligt. Då behöver man inte skydda sig så noga."

haha. dagens intelligenta kommentar.. find it at:
http://www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,813215,00.html
och hur fan hinner man ens med 97 tjejer på en sommar? kanske knullar på jobbet? vad vet jag. får åka tillbaka till alanya och fråga hur det funkar.. eller, dom är nog inte så kräsna helt enkelt. töm och glöm och snoppen har inga ögon. måste bli trist i längden.

jag har planterat om mina första riktiga (!!) blommor (ja, det vore ju dumt att plantera om platsblommorna), joggat, lagat kyckling, duschat, plockat in vitrinskåpet och plockat fram alla thomas gamla saker.. och klockan är tjugo över tio. solen gör mig pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback