fear no darkness

dretväder hela dagen. vi har iofs suttit i skolan mest, men nu när man ska lunga ner efter dagens strapatser så kommer solhelvetet fram. jag behöver klara tentan.. jag behöver plugga. jag behöver lära mig att hushålla med pengar också.. hade spenderarbyxorna på mig idag tydligen. skulle köpa ett par brills som mamming hittat på lindex. de fanns inte här, men kom ändå hem med muppisar (rea vafan), strumpor (mer rea..) och trosor (de låg för nära kassan när det var lång kö). ett par byxor som jag inte prövade innan också för jag var så kissnödig. bra rebecca. får väl se det som en för tidig belöning för att jag kommer vara duktig i maj. heltidsjobb, heltidsstudier och extrajobb.. kan bli kämpigt - men bara solen skiner och glassen smälter så är jag glad!

nu sitter jag bara och längtar tills helgen. klockan 13 på lördag är det frihet. då ska solen skina, grillarna laddas och ölen öppnas - och de ska inte stängas på länge! årets första festival och det kan bli hur bra som helst! mycke pop, men timo räisänen vore faktiskt att se.. får se om jag har spenderarbyxorna på och köper en biljett.

Kommentarer
Postat av: malls

vill sitta i solen med dig!
förlåt att jag inte svarade igår..

vill ha dig i min innerficka!

2006-04-26 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback