det gick som det blev

gick och köpte korv påväg hem från plasmatanten. synd att jag inte har en öppen spis för i så fall skulle jag tälja mig en pinne och leka utflykt nu. ska göra klyftpotatis istället. annars har jag varit omedveten vegetarian rätt länge. så korven blir revolution. och så har jag lärt mig en läxa.. det är ju dumt att chansa. no more. men det är ju svårt att lära av andras erfarenheter, så kanske var tvungen att skaffa mig egen? asch, inget trevligt i alla fall - men lite att göra åt nu.. får bli bättring helt enkelt. och lyssna på balladen om konsekvenser.. haha.

...finalspelet blir kul! och äntligen fredag! robban bjuder på kalajs, biljard blir, susie kommer hem med billig sprit från spain och allt snurrar på. först ska jag läsa lite propositioner om vårdnadsregler. fun for me.


Kommentarer
Postat av: Mads

livet är en lång läxa.
what'up?

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback