coming clean

skulle nog behöva mig en stressdoktor jag med.. borde lära mig att hetsa upp mig lite snabbare. nu är det allt för mycket att dola med allt för lite tid. ungefär så som det är med slantar. fast tvärtom. allt för lite slantar och allt för mycket tid. tentan är i övermorgon.. jag har utbildningsdag 2 imorn, och barnvaktande. innebörd: jag måste göra allt plugg jag borde hinna med - idag! fast, här sitter jag helt lugn och har ätit lika långsamt som vanligt. hur ska det gå med bara en halvtimmes lunchrast för mig? får se det som matterapi typ. annars verkar jobbet hur bra som helst. skoj folk och det verkar inte allt för tråkigt.. och världen är liten; rikards gamla sannas storebror fanns där.. aldrig träffat eller hört talas om människan förut. vi kom på det helt random. det stärker min teori om att man med i princip alla (om man pratar tillräckligt länge och ingående) kan finna en människa som länkar emellan. annars sörjer jag englandsresan som borde varit i helgen.. men längtar fortfarande lika mycket till lördag ändå. jag vill ha öl, sommar och mys mer än nånsin!

dock har jag sovit lite dåligt på senaste. vaknar och är pigg mitt i nätterna.. ska man slå huvudet hårt i väggen då? någon som har något bra tips? på tal om tips, någon borde sagt åt mig att inte köpa nya skönlitterära böcker en tentavecka.. ofta man läser vägledningar från riksförsäkringsverket då.

pirr på mig..
det är spännande :]

Kommentarer
Postat av: Mads

Man går upp. Sätter lurar i öronen och går runt runt runt och tänker på något fint, eller inte alls. Sen brukar iaf jag bli sömnig igen :]

Postat av: Mary

pirr it all saturday!

2006-04-27 @ 19:19:54
URL: http://maridahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback