a hell of a ride

gosh, i den här takten är ju livet slut snart.. nog för att det var snö imorse när jag vaknade igen, men det är verkligen sommar runt hörnet. saknar ingenting mer än det.. småsystrarna kanske. och mat. är hungrig som få men pallar inte laga. habibi nere vid bromsplan är för långt bort och potatisarna tar för lång tid. men lika glad för det är jag för ice age 2 var bra - riktigt bra! tränade faktiskt imorse också, so chokladpralinerna kanske slipper fastna på magen. ska nog ta ett krafttag nu och stoppa något i munnen.. och bara för att man inte saknar något betyder ju inte det att man inte längtar!


btw, vad hände med "jag är ingen telefonmänniska"? 2,5 timmar idag.. och då har jag inte ens pratat innan kl 18 eller med mamming. får väl bättra på statistiken och ringa henne nu. skaffa hemtelefon folks! och på tal om telefon; sms:et inatt var värt. gladare än för ett "jag tänker på dig"-meddelande blir man aldrig. tack M!

Kommentarer
Postat av: Mary

Fy faaan va ja e kass på design. o träna. o skola.
BAH!
Ja ska nog blir brandman banne mig....
längtar efter dig

2006-04-03 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback