sweet, sweet people

                                                                                                                                                                                 

precis så, så som jag vill ha det. malls läppar slår allt - lucky micke ^^  blir glad bara jag tänker på er!


han sover. men mumlar lite då & då. han frågar vart jag är. här säger jag. sitter och väntar på dig. precis som jag gjorde förut - och du kom. du lät mig inte vänta förgäves. jag är glad att jag inte vände mig och om gick hem. jag är glad att jag mötte dig igen.

kom hit, gumman.




kollade precis min mail och sweet, sweet people fick en ny innebörd. shit, jon! vilken människa du är. det jul-mailet slog alla rekord. tack för att DU finns! det finns hopp om folk.
puss, love and understanding it is.

Kommentarer
Postat av: malls

mwi. du vet att jag vet och jag vet att du vet.
mina läppar ler och inte ler för dig!

Du är den bästa jag vet!

2005-12-27 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback